لطفا برای اطلاع از وضعيت سفارش خود شماره موبايل و شماره فاكتور خود را وارد نماييد


فرم ورود شماره فاکتور و موبايل


شكايت و پيگيری سفارشات

از  اعتماد و خريد شما  صميمانه تشكر می نماییم..
اطمينان  داشته باشيد فروشگاه های عضو مركز فروش آنلاين کلارسرا در كمترين زمان ممكن پاسخ شما را داده و مشکل را در اسرع وقت برطرف خواهند نمود..
  1. عدم تحويل به موقع كالا
    • .در اين حالت شماره فاكتور و شماره موبايل خود را در فرم بالا وارد نموده و اولين جواب را از سيستم دريافت نماييد
    • چنانچه كالا تحويل شده و شماره رسيد اعلام شده است بررسی فرماييد شايد كسی تحويل گرفته و شما هنور خبر نداريد.
    • در صورت عدم يافتن كالای تحويل شده در همان فرم بالا برای ما اطلاعيه بگذاريد .
    • ما فورا كپی رسيد را برای شما ارسال مي كنيم و همراه با شما موضوع را پی مي گيريم.
  2. عدم وجود رسيد در سيستم
    • در صورت عدم وجود رسيد و چنانچه بيش از دو روز از خريد شما گذشته باشد ضمن اينكه خود ما موضوع را پيگيری مي نماييم لطفا بازهم براي ما اطلاعيه بگذاريد يا تماس بگيريد.
    • تلفن تماس : 09127075645 ضياءآبادی
  3. معيوب بودن كالای تحويل شده
    • لطفا" در اين حالت در اولين فرصت بعد از تحويل كالا با ما تماس گرفته يا در فرم بالا اطلاعيه بگذاريد تا ضمن هماهنگی با فروشگاه مربوطه كالا را پس گرفته و تعويض نماييم
    • لازم است موارد معيوب همان موقع اطلاع داده شود تا توافق سريع تر صورت گيرد
    • می توانيد مستقيما با فروشگاه مربوطه تماس گرفته يا حضورا مراجعه نماييد
    • فروشندگان با گرمی موضوع را بررسی و رضايت شما را جلب می نمايند
  4. پيشنهادات و انتقادات شما سرمايه ما است .
    ارائه انتقادات و پيشنهادات
پیشنهاد جدید
معرفی می گردد